نكت بايخة جداً

    شاطر
    avatar
    الفاتح أبو شوشة
    عضو مميز
    عضو مميز

    عدد الرسائل : 197
    العمر : 43
    السكن : الحاج يوسف مربع 2
    اين درست الإبتدائية : الفاروق ـ مربع 10
    مكان الاقامة : السعودية الخبر
    تاريخ التسجيل : 30/11/2007

    نكت بايخة جداً

    مُساهمة من طرف الفاتح أبو شوشة في الخميس 10 يناير - 15:10

    نكت بايخة جداً !!! 1
    فيه واحد وهو طالع من البيت قالتله زوجته : ليه ما بتبوسني زي جارنا قبل ما يطلع من بيته كل يوم بعطي زوجته بوسه ؟ قلها: فكرك جارتنا بتوافق؟؟؟؟
    ــــــــــــــــ
    زوج أخذ مراته راح يشترى لها جزمة ذهب لمحل الأحذية وقال لصاحب المحل عايز جزمه من غير كعب وخفيفه شويه ورخيصه،، صاحب المحل قال: ماشى وجاب الجزمه فقالت مراته: دى مينفعش انا عايزه بكعب،، ودبت الخناقه في المحل ،،، صاحب المحل زهج منهم ، وقال للزوج: خذ الجزمة بالكعب هو انت الى حتلبسها ،، قال لة الزوج: لا من غير كعب هو انت الى حتنضرب بيها!!!!!!
    ــــــــــــــــ
    مرة واحد خد زوجته حديقة الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى صالون بيته و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتي مع القرود, ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين..
    ــــــــــــــــ
    زوج وهو بيموت نظر لزوجته نظرة رومانسيه و قال لها: لما طروني من الشغل كنتي معاي ،،، ولما مرضت وقفتي جنبي ،،، ولما فلست برضوا كنتي معاي،،، والآن واقفه جنبي, ومسك أيدها بحنيه و قالها مش عارف ليش حاسس انك نحسه علي!!!!!!
    ــــــــــــــــ
    طفل يقول لوالته: ماما..سمعتك بتتخانقي مع بابا وبتقولي انك مشترياه بفلوسك!!! أقول: يعني مش كنتي تدفعي شوية فلوس زيادة وتشتري واحد أحسن منه!!!!
    ــــــــــــــــ
    واحد قاعد في أمان الله ، وفجأة أجت مراته وضربته بغطا الطنجرة على راسه .. طرررررخ!!! الزوج: شو في يا بنت الحلال؟؟؟ الزوجه: شو هاي الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟ الزوج: يا بنت الحلال، هذا أسم الحصان اللى بشجعه في السباق! الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله بيقرا الجريده، وفجأة مراته ضربته بغطا الطنجرة على راسه !! الزوج: خير يا بنت الحلال شو مالك اليوم؟؟ الزوجه: حصانك على التليفون ..!!
    ــــــــــــــــ
    زوج يرد على التليفون .. المتصل طبيب غرفة الطوارئ بالمستشفى .. بقولو: " زوجتك عملت حادث سيارة خطير و لدي أخبار سيئة و أخبار جيدة .. الأخبار السيئة أنها لن تستطيع استخدام أي من ذراعيها الإثنين أو رجليها الإثنين مرة أخرى .. و أنها ستحتاج الى مساعدة في الأكل و الذهاب الى الحمام مدى الحياة" علي: " يا الهى .. و ما الأخبار الجيدة ؟؟؟؟" الدكتور : بمزح معك.. ماتت !
    ـــــــــــــــــــــ
    عجوز راحت للمستشفى مع ولدها ... كشف عليها الطبيب وقال لأبنها : امك بتعاني من الوحدة ... ولازم تزوجها واحد عمره خمسين ... وهم طالعين بتقوله امه : شفت كيف ياولدي ؟؟ لكن الله يعينك ... وان كانك مالقيت واحد عمره خمسين ... شفلك اثنين من ابو خمسة وعشرين .
    avatar
    الخبير
    مشرف قسم
    مشرف قسم

    عدد الرسائل : 310
    السكن : الحاج يوسف المايقوما مربع 4
    مكان الاقامة : السعودية ـــ الرياض
    تاريخ التسجيل : 14/11/2007

    رد: نكت بايخة جداً

    مُساهمة من طرف الخبير في الخميس 10 يناير - 15:42

    أبو شوشة ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    يعني انت عارفها بايخ

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 15 ديسمبر - 18:16